2010. január 28., csütörtök

Mit kenjek a kenyérre? 7. - ajvár

Csak hogy ma is legyen bejegyzés… Az ajvár a mit kenjek sorozat 6. részében szereplő kenőcshöz hasonlóan déli szomszédainktól származik. Alapvető összetevője a paprika, más nem is nagyon van benne, így a veganok nagy barátja lehet. Kenyérre kenve király, meg persze lehet belőle főzni mindenfélét. Itthon is kapható pár fajta, a Podravka verzió nem rossz, de a 2 napja vásárolt Maestro márkájú szlovén terméket még jobbnak találtam, ajánlom mindenkinek!

a képet netről loptam

3 megjegyzés:

  1. Nos, kipróbáltam, de nekem nem nyerte el a tetszésem.
    A Podravka termékét ettem.
    Viszont ettem padlizsánkrémet, az nagyon jó lett. Állaga mint a takony és kb. a kinézete is olyan.

    VálaszTörlés
  2. Kár, esetleg probalj meg mas markat. Padlizsankrem az fasza. :)

    VálaszTörlés
  3. Közben szépen megerjedt az ajvárom...:(

    VálaszTörlés