2010. január 9., szombat

Előregyártott ételek

Figyelem! Ez kurvára nem punk! Szemét kapitalista cégeket támogattam ma.

A prefab szót a Dead Kennedystől tanultam, a prefabricated rövidítése, és nem épp pozitív értelemben használta Biafra. Ha koradélután magához tér a másnapos punk-rocker, tuti nem fog nekiállni három fogásos ebédet gyártani. Ilyenkor segítenek a kapitalista nagyvállalatok. Igaz, most a gonosz rendszert támogattam, de legalább gyorsan kajához jutottam. A Red Line Offside-tól azt tanultam, hogy a zacskós leves rossz dolog, de én szoktam élni vele. Ráadásul a paradicsomosban nincs állati eredetű összetevő, tiszta a lelkiismeretem.

Paradicsomleves + mexikói zöldség tepsis krumplival


Hozzávalók
egy zsák paradicsomleves-por
egy zsák mirelit mexikói zöldség
egy zsák tepsiben süthető krumpli
olaj
fél hagyma
fűszerek (só, bors)
szójaszósz

Idő: lásd csomagolás, max 20 perc, zenét felrakni sincs idő

A levesporra forró vizet öntöttem, a korábbról maradt fél hagymát olajon megpároltam (+só, bors), majd rádobtam a mirelit zöldséget, szójaszósszal megbolondítottam. A krumplit sütőben megsütöttem. Komoly munka volt! :)

Igérem, holnap valami tartalmasabbal térek vissza. Lesz benne karfiol, meg brokkoli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése