2010. március 20., szombat

Zöldborsó krémleves

Ez az ötvenedik post, éljen! Ez 48 receptet jelent, ha jól sejtem. Most már egész jól fogok tudni válaszolni a "Hát akkor mit eszel???" kérdésekre. Nem nagyon volt itthon semmi, szóval csak egy levest dobtam össze. Mirelit borsó meg szójatejszín maradt valamennyi, szóval ez lett. Vannak bonyolultabb verziók, ez egy totál primitív, gyorsan összedobható recept.

Zöldborsó krémleves


Hozzávalók:
maradék mirelit borsó (télen, nyáron persze friss)
1 leveskocka
egy kis hagyma
1-2 gerezd fokhagyma
olaj
fűszerek (só, bors, petrezselyem)

Idő: max fél óra, a 7 Seconds-től a The Crew-t ha meghallgatjuk közben, akkor nagyon finom lesz a leves.

A hagymát és fokhagymát kevés olajon pirítottam egy kicsit, aztán rádobtam a borsót. Kicsit pároltam így, aztán öntöttem rá vizet, beledobtam egy leveskockát, sót (a kocka is sós!), borsot, petrezselymet. Főztem egy darabig, leturmixoltam, hozzáöntöttem a tejszínt, kicsit még főztem, aztán kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése