2010. március 30., kedd

Mit kenjek a kenyérre? 9. – Gombás kukoricakrém

Ezt is a kollégámtól tanultam, tök egyszerű, mégis király kenyérre kenhető cucc az eredmény. A fűszerezés teljesen opcionális, bármit ki lehet hozni belőle, amit szeret az ember. Most például a tegnapról maradt gombát is hozzáraktam a kukoricához, de bármivel fel lehet dobni. Érdemes nem túl sokat csinálni, mert hamar megunja az ember.

Gombás kukoricakrém


Hozzávalók:
tetszőleges mennyiségű mirelit kukorica (érdemes nem a legszarabbat venni)
pár gomba
egy hagyma
olaj
olivaolaj
tetszőleges fűszerek (pl. só, bors, fokhagyma, petrezselyem, tárkony, chili, szójaszósz, …)

Idő: gyorsan megvan, hallgassunk hozzá a Catharsis és Requiem ex-tagot magában tudó From The Depths-t, akik hamarosan Budapesten is fellépnek!

A felvágott hagymát kevés olajon megpirítottam, majd rádobtam a felvágott gombát és a mirelit kukoricát. Fűszereztem mindennel, ami eszembe jutott, kavargattam egy darabig, majd hagytam kihűlni. Az eredményt turmixoltam kis olivaolajjal, majd örültem az eredménynek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése