2010. február 3., szerda

Tejszínes gombás hús

Először is egy rövid megjegyzés az előző poszthoz: a házi vegan sajt nyersen kenyérre kenve is király. Ma a következő recepthez használt gombából kevertem hozzá egy adagot párolás után, így melegszendvicskrémkéntként is remek.

Na de térjünk rá a gombás húsra. Természetesen vegan a recept, szóval se tejszín, se hús nincs benne. A tejszín a korábban már emlegetett Joya szójatejszín, a hús pedig az ugyancsak már említett Eccofood búzafehérje alapú snack. (Ez lenne a szejtán, nem?)

Tejszínes gombás hús


Hozzávalók:
1 adag gomba
1 kis hagyma
1-2 gerezd fokhagyma
1 adag szójatejszín
1 csomag húspotló akármi (pl. szejtán)
fűszerek (só, bors, petrezselyem, tárkony, …)
olaj

Idő: pillanatok alatt kész, szóval hallgassuk meg hozzá a Tangled Lines legkirályabb kislemezét, a Dick Chaney-vel közös splitet! A Gorilla Biscuits feldolgozás nagyon kemény.

A hagymát kevés olajon megpirítottam (+só), majd rádobtam a felkockázott műhúst. Kis kavargatás után mehet rá a feldarabolt gomba, majd még só, meg jó sok bors, felaprított fokhagyma. Amikor kezdett jól kinézni, nyakonöntöttem a tejszínnel, beleraktam a petrezselymet meg tárkonyt, kavargattam egy darabig, majd örültem az eredménynek. A köret bulgur lesz, mert még mindig rengeteg van…

Egy távolabbi projekt házi szejtánt készíteni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése