2010. február 15., hétfő

Avokádó saláta

Update: ha túl tömény a "majonéz", érdemes egy kis yofuval higítani, most próbáltam ki, és nagyon jó.

Hogy ma se maradjunk recept nélkül és hogy elfogyjon az avokádó, összedobtam ezt a salátát. Elég brutál tömény lett, nagyon laktató. A majonéz most is vegan, kipróbáltam, milyen babból, ez a korábban már említett “babonéz”, kicsit módosítottam az eredeti recepten. Ennek is fura íze van, de nem rossz. A további összetevők a szokásos mi van épp otthon alapon kerültek bele.

Avokádó saláta


1 konzerv fehér bab
olaj
citromlé
mustár
kristálycukor
só, bors
1-2 avokádó
1 konzerv kukorica
fél póréhagyma

Idő: pár perc, szóval egy újabb 7” az ajánlat, Minor Threat – First Demo Tape. Erről a bandáról még soha nem hallottam, csak úgy megtetszett a borító.

A babonézhez turmixoltam a babot, citromlét, mustárt, kristálycukrot, sót, borsot, olajat, adagolás ízlés szerint. A konzerv leve helyett kevés vizet raktam hozzá a jó állag elérésehez. Elég sok lett az eredmény, szóval ez után pakoltam bele a zöldséget, amit találtam itthon, így került bele az avokádó mellé egy kukoricakonzerv és pár karika póréhagyma. Összekevertem, aztán kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése