2010. február 14., vasárnap

Mit kenjek a kenyérre? 8. - Tormás avokádókrém

A Tescoban valamiért mostanában nagyon olcsó az avokádó, ajánlom mindenkinek, ráadásul nem Tesco-minőség, teljesen jó, ha hagyja az ember megérni. A Mit kenjek sorozat első részében volt már szó az avokádóról, de most, hogy sok van, csináltam belőle krémet. A receptötlet innen származik, citromot valamiért én nem raktam bele.

Tormás avokádókrém

Bob nem szereti a tormát


Hozzávalók:
avokádó
torma
olivaolaj
só, bors
fokhagyma

Idő: Ezen a napon mi mást hallgathatnánk főzés közben, mint szerelmes akusztikus Against Me! dalokat? A Cavalier Eternel egyszerűen zseniális lemez. Sajna az első track csak balról szó, de ez úgyis megvan mindenkinek eredeti 7”-en, nem?

Az avokádót félbevágtam, a magot kipiszkáltam, a tartalmat kikanalaztam a héjából, majd a további összetevőkkel együtt összeturmixoltam. Mennyiségeket mindenki állítsa be ízlés szerint, akkor jó, ha érezni a tormát, meg persze a borsot sem kell sajnálni.

1 megjegyzés: