2010. augusztus 16., hétfő

Currys bab

A csütörtöki koncerten a zenekar babos lecsót kapott, ami állítólag perverz párosítás, de tök finom volt szerintem, meg is ették mindet, pedig jó nagy kondérral készült. A megfőzött fehérbab egy részét félreraktam, hogy ne lecsós bab legyen az eredmény, ezzel kellett valamit kezdenem múlt hét végén. Nóra javaslatára currys bab lett belőle.

Currys bab


Hozzávalók:

fél fej hagyma
1-2 gerezd fokhagyma
1 paradicsom
maroknyi fehérbab
olaj
kókusztejpor (ha van)
fűszerek (currypor, só, bors, stb.)

Idő: nem kell sok, hallgassunk hozzá Aggrolites-t annak örömére, hogy holnap játszanak Bécsben.

A babot beáztattam, jó sokáig főztem. Olajon megpirítottam a hagymákat, majd a curryport is egy kicsit. Rádobtam a babot, majd a kókusztejet, amit porból kavartam. Lehet még fűszerezni, meg hogy érdekesebb legyen, belekockáztam egy paradicsomot is. Kb. ennyi. Rizzsel egész jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése