2009. december 30., szerda

Gombás káposztával töltött krumpli

A következő Kaloz PP fórumos receptötlete alapján készült.

Gombás káposztával töltött krumpli


Hozzávalók:
pár krumpli
pár gomba
egy kis fej hagyma
kevés káposzta
2 gerezd fokhagyma
fűszerek (só, bors, paprika, petrezselyem, stb.)
olaj

Elkészítési idő: hosszasabb, én beraknám a BYO records új tribute/válogatás albumát simán, így gyorsabban telik az idő.

Megfőztem a krumplit, amíg kihűlt, nekiálltam a tölteléknek. Szokás szerint hagymát olajon pirítottam, majd beledobáltam a megpucolt, feldarabolt gombát és a felkockázott káposztát, fokhagymát, fűszereket. Amíg ez pirult, megpucoltam a krumplit, elfeleztem őket és a közepüket kikanaztam. Az így képződött krumplit bevágtam a zöldségekhez, összekevertem, majd kis kavargatás után visszakanalaztam a krumplikba. Ez olyan, mint amikor a disznót beletöltöd a saját belébe. Kiolajozott tepsibe raktam az eredményt, reszeltem rá vegan sajtot (opcionális), aztán megsütöttem. Kecsap/mustárral fel lehet dobni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése