2010. október 9., szombat

Koraőszi mindentbele saláta

A szombat reggelt megint a piacon kezdtük, célom az volt, hogy végre felhasználhassam a nemrég beszerezett különfélei olajaimat salátaöntetként. A következő saláta természetesen tetszőlegesen alakítható.

Koraőszi mindentbele saláta


Hozzávalók:
fél fej lilakáposzta
egy fej karalábé
néhány száj újhagyma
fél póréhagyma
néhány paradicsom
egy-két fehérretek
magvak (pl. tökmag, fenyőmag)
olajok, öntetek (pl. balzsamecet, dióolaj)
só, bors, citromlé

Idő: pár perc alatt megvan, hallgassunk bele a Tangled Lines énekesnőjének reggae zenekarába, a Bobby Pins & The Saloon Soldiers-be, isteni zene!

A zöldségeket felvagdostam, összekavartam, megsóztam, megborsoztam, öntöttem rá kevés citromlét, majd a tányérba szedett adagomra szórtam tökmagot és fenyőmagot, öntöttem rá balzsamecetet és dióolajat, majd nekiálltam.

A megadott mennyiségből persze hatalmas adag lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése