2010. június 6., vasárnap

Hagymásbab üvegtésztával

Halál másnaposan, esküvő után (éljen az ifjú pár!!) otthon található alapanyogokból főz a punk. A hagymásbab annyira egyszerű és alap kaja, hogy csoda, hogy még nem született róla bejegyzés. Az üvegtésztáról Ebtől tudok, de még soha nem próbáltam.

Hagymásbab üvegtésztával


Hozzávalók:
egy nagy fej hagyma
pár gerezd fokhagyma
egy babkonzerv
olajok (napraforgó/kukorica/chili/stb.)
pár karika erőspaprika
fűszerek (só, bors, pirosarany, stb.)
egy csomag üvegtészta

Idő: Hallgassuk meg főzés közben az ...és az élet megy tovább-ot a Neszétől és már kész is vagyunk.

A hagymát nagyobb darabokra vágtam, majd olajon megpirítottam, sóztam, borsoztam. Hozzászórtam a feldarabolt fokhagymát, majd amikor már szimpatikus volt az állaga, rádobtam az egész babkonzervet lével együtt, fűszereket szórtam még bele, raktam bele pirosaranyat meg apróra vágott erőspaprikát, kavargattam, aztán kész. Az üvegtésztát a csomagoláson leírtak szerint forró sós vízbe raktam öt percre, majd kiszedtem. A kettőt együtt elfogyasztottam, most pedig irány aludni. Hát van ennél egészségesebb?

2 megjegyzés:

  1. Milyen ízű ez az üvegtészta? Még sohasem ettem. Nagyon jól néz ki a cucc!

    VálaszTörlés
  2. Eleg jo, erdemes kiprobalni, lehet kapni Tescoban meg ilyen helyeken. Eb cikkeben leirja, hogy milyet erdemes venni, mert tobb fajta van.

    VálaszTörlés