2010. április 19., hétfő

Szejtánpörkölt tarhonyával

Iszonyatosan le vagyok maradva a receptekkel. Ennek legfőbb oka, hogy hetek óta a gépemmel szerencsétlenkedek. Most igyekszem behozni a lemaradást és leírni azon kaják receptjét, amiket az utóbbi időben főztem.

Szejtánpörkölt tarhonyával


Hozzávalók:
szejtánpor (búzasikér)
1 paradicsom
1 paprika
1 hagyma
fűszerek (só, bors, paprika, grill fűszerkeverék, stb.)
tarhonya

Idő: hallgassuk meg PJ Bond új lemezét a KA!booking myspace-ről, holnap (20-án) élőben is meghallgatható a Margit-szigeten.

Igazán egyszerű dologról van szó, a már többször emlegetett módon szejtánkockákat gyártottam, valamilyen grill fűszerkeverékkel ízesítettem a port és nagyon kevés sütőport raktam hozzá, hogy ne legyen rágós. Meglepően kevés por kell két adagnyi ebédhez. Az eredményből pedig a megszokott módon készíthető a pörkölt: a felvágott hagymát olajon megpirítottam, tűzről lehúzva belekevertem a pirospaprikát, majd beledobtam a szejtánt és a felvágott zöldségeket kevés vízzel. Fűszereztem, kavargattam, aztán kész. A tarhonya tojásmentes, Kőrösi tönköly néven fut és egész jó íze van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése