2010. április 3., szombat

Currys répa zellerrel és tofuval

Ez egy igazi “mi van épp itthon” jellegű kaja lett. Ráadásul készítés közben el kellett mennem kocsmába, így a főzés egy része részegen folyt. A répa új, idei volt, a zeller meg minden formában király, szóval az eredmény is egész ehető lett szerintem.

Currys répa zellerrel és tofuval


Hozzávalók:
egy csomag friss sárgarépa
egy zeller
egy hagyma
egy gerezd fokhagyma
egy leveskocka
fél tömb medvehagymás tofu
olaj
fűszerek (só, bors, vegeta, curry, stb.)

Idő: attól függ, mennyire részeg az ember, de szerintem fél óra simán elég rá, ez alatt a Dead Kings egyetlen lemezének nagyját meghallgathatjuk. Az egyik legkirályabb psychobilly banda a Mad Sin énekesével.

Elég egyértelmű a dolog, olajon megpirítottam a hagymát, rádobtam a csíkokra vágott zellert és répát, raktam hozzá egy kis vizet, hogy párolódjon szépen, idővel beleraktam egy leveskockát (tudom, nem szép dolog, de ez van), a kockákra vágott medvehagymás tofut, a felvágott fokhagymát, szórtam bele fűszereket (só, bors, vegeta), majd a végén jó adag curry-t. Az eredményt durum spagettivel dobozba pakoltam és másnap boldogan tömtem magamba. Oké, a kép alapján nem valami bíztató, de tényleg finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése