2010. augusztus 11., szerda

Paradicsomos padlizsános gnocchi

Primitív receptek sorozatunk következő részével jelentkezem most. A gnocchi előregyártott, de lehet csinálni házilag is.

Paradicsomos padlizsános gnocchi


Hozzávalók:
egy közepes padlizsán
egy doboz fél literes paradicsompüré
egy fej hagyma (én lilahagymát használtam)
három gerezd fokhagyma
kevés erőspaprika
fűszerek (só, bors, pirospaprika, oregano, bazsalikom, petrezselyem, stb.)

Idő: kb. fél óra, a Crack Rocksteady Seven / F-Minus split mindkét oldala lepörög főzés közben.

A hagymát és a fokhagymát olajon pirítottam, sóztam, majd a tűzről lehúzva paprikát is szórtam bele. A padlizsánt felkarikáztam, besóztam, kicsit állni hagytam, majd lemostam a sót, felkockáztam és a hagymákra dobtam kevés vízzel. Mehet bele a bors és az apróra vágott erőspaprika, majd pár perc párolás következik. Amikor a padlizsán már kb. jó volt, ráöntöttem a paradicsomlét és szórtam rá egy halom zöld fűszert, hogy jó legyen. A gnocchit 2 perc alatt megfőztem, kevés olajban megforgattam, majd megebédeltem, elég jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése