2010. augusztus 6., péntek

Hagymás sült krumpli

A héten sárgaborsófőzeléket főztem, ehhez készült feltétnek ez a pofonegyszerű kaja. Már egyszer csináltam ilyet, de nem találtam meg a blogban, szóval most publikálom.

Hagymás sült krumpli


Hozzávalók:
pár krumpli
egy fej hagyma
egy csomag újhagyma levele
olaj
fűszerek (só, bors, stb.)

Idő: az elkészítés pár perc, a főzés/sütés eltart egy darabig. Hallgassunk Reflections of Internal Rain-t, akik jövő héten játszanak Budapesten és Ajkán. Ajánlott!


A krumplit megfőztem, meghámoztam. A hagymát olajra dobtam, kicsit pároltam, majd a karikákra vágott hagymalevelet is hozzákevertem. Mehet bele bors meg tetszőleges fűszerek, majd hagyjuk kicsit kihűlni, közben a krumplit villával össze lehet törni. Az egészet összekavartam és kézzel kisebb lapított gombócokat csináltam, majd olajozott tepsibe pakoltam. Már csak a sütés van hátra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése